Co to jest remarketing i jak wpływa na pozycjonowanie?

Mimo stale rozwijającego się świata internetu, wielu twórców wciąż zadaje sobie pytanie: co to jest remarketing. Jest to jednak nic innego, jak proces kierowania spersonalizowanych komunikatów marketingowych do osób, które już odwiedziły Twoją witrynę, w celu przekształcenia ich w faktycznych klientów. Bez pozycjonowania sklepów internetowych, technika ta nie przyniesie jednak pożądanych efektów. Wiedząc już, co to jest remarketing, sprawdź, jak wzbogacić tę strategię o skuteczne techniki optymalizacyjne z wykorzystaniem platformy IdoSell!

Czym jest IdoSell?

Jest to system zarządzania treścią, który umożliwia tworzenie i konfigurowanie sklepów internetowych. Model ten zapewnia dostęp do szerokiego zasobu przydatnych funkcji, które wspierają proces pozycjonowania i gwarantują możliwość dostosowania układu witryny e-commerce do potrzeb użytkowników.

Jakie techniki wchodzą w skład pozycjonowania sklepów?

Pozycjonowanie sklepów internetowych to bardzo złożony proces, w którego skład wchodzi wiele zaawansowanych technik. Oto kilka metod, które gwarantują napływ nowych klientów i dają możliwość osiągnięcia wyższej konwersji:

  • optymalizacja struktury sklepu – udoskonalenie technicznych aspektów witryny, stworzenie intuicyjnej nawigacji i dbałość o czytelność treści to świetny sposób na poprawę wrażeń użytkownika i osiągnięcie wyższej pozycji w SERP;
  • poprawa indeksowania – aby zapewnić robotom indeksującym lepszy dostęp do zawartości witryny, warto zadbać o elementy, takie jak adresy URL, opisy meta, tagi tytułu czy znaczniki obrazów. Umieszczenie w nich docelowych słów kluczowych ma korzystny wpływ na pozycjonowanie sklepu w Google;
  • linkowanie – budowanie sieci linków zwrotnych z wartościowych stron zwiększa wiarygodność sprzedawcy i skutkuje lepszymi wynikami sklepu;
  • szybkość ładowania – powolna strona to problem, który może zaważyć na sukcesie każdego biznesu. Nikt nie lubi przecież długo czekać. Aby wyeliminować ryzyko wzrostu współczynnika odrzuceń, warto pozbyć się zbędnych elementów, zmniejszyć rozmiar obrazów i ulepszyć usługi hostingowe, co pozytywnie wpłynie na prędkość ładowania.

Pozycjonowanie i remarketing kluczem do sukcesu!

Wiesz już, co to jest remarketing i jak ważne jest pozycjonowanie sklepów internetowych pod kątem tej formy promowania firmy w sieci. Jeśli więc zależy Ci na najlepszych efektach, połącz obie te strategie, gdyż może okazać się to kluczem do sukcesu Twojej marki. Pamiętaj, że w razie problemów zawsze możesz skorzystać z pomocy doświadczonego agenta SEO, dzięki któremu osiągnięcie celu z pewnością okaże się o wiele łatwiejsze!