Jak być bardziej otwartym na nowe osoby w pracy?

Jak przyzwyczaić się do nowych współpracowników? Kiedy właśnie zacząłeś nową pracę jest wiele rzeczy, których musisz się nauczyć. Nie jesteś zaznajomiony z miejscem i wszystko jest dla Ciebie trochę dziwne. To może być bardzo trudne, zwłaszcza jeśli jesteś w środowisku, w którym ludzie pracują razem przez lata i lata. Jak więc zacząć nawiązywać znajomości w pracy?

Jak być bardziej otwartym na nowych ludzi w pracy? -Podejmij pierwszy kontakt z nimi. Bardzo łatwo jest nawiązać small talk przy dystrybutorze wody lub podczas przerwy na kawę.-Nie bój się czegoś, co może wydawać się głupie. Na przykład, nie obawiaj się prosić o pomoc lub o to, czy twoje pytanie może brzmieć głupio.-Szukaj rady od innych, aby lepiej zrozumieć, jak działają rzeczy w twoim biurze.-Jeśli masz trochę wolnego czasu, organizuj spotkania na lunchu z kolegami z tego samego poziomu-Spotykaj się z nimi poza pracą. Możecie wypić razem drinka lub po prostu przejść się po mieście.

Co powinienem wiedzieć o moich kolegach? -Wszyscy mają różne pochodzenie – Wszyscy mają różne zainteresowania – Nie powinieneś oceniać ich po wyglądzie lub po tym, co mówią – Nie oczekuj od razu zbyt wiele od innych – Nie próbuj ich naśladować – Zadawaj pytania. Więcej artykułów na temat relacji w pracy znajdziesz na stronie https://talkword.pl/